woensdag 9 januari 2013

Schoonheidsslaapje

Allereerst wil ik aan de trouwe lezers van deze blog mij excuseren voor de langdurige afwezigheid. Een schoonheidsslaapje was in mijn ogen tijdens de drukke herfstperiode de enige juiste beslissing die ik kon (en moest) nemen. U heeft misschien onze indrukwekkende Essen-reeks gevolgd, een ongelooflijke lijst van aankondigingen, besprekingen en impressens van de allernieuwste spellen.

Dat de trip naar Essen de nodige voorbereidingen vereist, dat las u reeds op deze blog, maar elk jaar opnieuw wordt deze taak ingewikkelder en vooral omvangrijker. Niet enkel het aantal nieuwe spellen stijgt elk jaar onrustwekkend (voor onze portemonnee toch), ook de kwaliteit van het materiaal was dit jaar, naar mijn bescheiden mening, van een ongeziene hoogte in vergelijking met de vorige jaren. Dit brengt het nodige werk (of zoals ik het zou moeten noemen "hobby") met zich mee.

Naast die voorbereidingen en besprekingen mochten we ook niet de essentie van onze passie uit het oog verliezen, het spelen van de spellen, toch nog altijd bedoeling van al dat karton, hout en plastic. Als goede voornemen voor dit komende speeljaar heb ik me dan ook als doel gesteld om vooral veel te spelen, met héél wat verschillende medespelers. Meer hierover vond je al op de SpinLi-blog en binnenkort ongetwijfeld ook hier.

Ook deze blog zou ik graag terug wat willen aanzwengelen, maar goed materiaal komt niet uit de lucht vallen. Ik verkies op dit nietig blogje nog steeds voor kwaliteit boven kwantiteit en dat eerste ga ik u dan ook terug proberen te brengen. Hopelijk geniet u er dan ook weer van, ik ben in ieder geval erg blij mee dat ik nu op de oranje "publiceer"knop hierboven mag gaan drukken. Tot lees !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten